Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του σχολείου για περισσότερα νέα http://gym-mous-theris.chan.sch.gr

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ανέκδοτα

Ευτυχής  Γεωργακάκης - Μάριος Χατζηδάκης   Α'  τάξη Μουσικό Γυμνάσιο Χανίων                                                                          

 

 

 

Ανέκδοτο:Ήταν ο πρωθυπουργός ,ο Αρχιεπίσκοπος, δυο τουρίστες και ένας πόντιος μέσα σε ένα αεροπλάνο. Ο πιλότος έβγαλε μια ανακοίνωση ότι το αεροπλάνο πέφτει .στο αεροπλάνο υπάρχουν  6 αλεξίπτωτα εγώ και ο αεροσυνοδός θα πάρουμε τα δυο και εσείς κανονίστε ποιος θα πάρει τα άλλα τέσσερα. λέει ο πρωθυπουργός εγώ είμαι ο πρωθυπουργός τις χώρας πρέπει να πάρω το ένα παίρνει λοιπόν το ένα αλεξίπτωτο και πέφτει. λέει και ο αρχιεπίσκοπος εγώ είμαι ο αρχιεπίσκοπος πρέπει να πάρω το άλλο πήρε λοιπόν το άλλο αλεξίπτωτο και έπεσε , λέει και ο πόντιος εγώ επειδή σε κάθε ανέκδοτο πεθαίνω θα πάρω το άλλο αλεξίπτωτο πήρε το άλλο αλεξίπτωτο και έπεσε και αυτός .Λένε ο ένας τουρίστας στον άλλο πάρε εσύ το ένα αλεξίπτωτο να πάρω εγώ το άλλο ,γιατί ο πόντιος πήρε το σακίδιο μου.                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου