Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του σχολείου για περισσότερα νέα http://gym-mous-theris.chan.sch.gr

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

8εοδωρα-ειρηνη! τα ακεκδοτα της παρηγοριας... :)

Τα  ανέκδοτα της παρηγοριάς...

 

        Ειρήνη-Θεοδώρα

Α1 Μουσικού Γυμνασίου Θερίσου

 

Ανέκδοτο από Θεοδώρα!

 

 

Ήταν ένας άνθρωπος σε ένα μπαρ και κοιτούσε με μελαγχολία το ποτό του. Τότε έρχεται ένας μεγαλόσωμος άντρας. αρπάζει το ποτό του άλλου και με την μια το πίνει όλο. Τότε ο άντρας άρχισε να κλαίει «Καλά, καλά μην κλαις θα σου πάρω άλλο» λέει ο μεγαλόσωμος κύριος. Και ο άλλος του απαντάει

-        Ξέρεις δεν φταις εσύ απλός να.. πήγα στο σπίτι μου και είδα την γυναίκα μου στο κρεβάτι με τον κολλητό μου, μετά πάω να κάνω μια βόλτα με το αμάξι και κάποιοι Δανδαλοι. (βάνδαλοι) μου το κατέστρεψαν, τότε πάνω που πήγα να δώσω ένα τέλος στην ζωή μου ήρθες και εσύ και ήπιες το δηλητήριο.

 

xaxaxaxaxaxxa

 

Ανέκδοτο από Ειρήνη!!!!

 

Πηγαίνει ένας τύπος σε ένα μπαράκι, φαίνεται ράκος, και λέει ο μπάρμαν <<Τι έχεις ρε φίλε σε βλέπω χάλια.>> .<<Βάλε μου ένα ποτό και θα σου πω τι έχω >>.Τι να κάνει ο μπάρμαν του βάζει ένα π οτό και ξαναρωτάει: <<Τώρα θα μου πεις τι έχεις? <<Ρίξε μου άλλο ένα ποτό και θα σου πω.>>,του ρίχνει πάλι. Πες μου τώρα τι έχεις.>> άλλο ένα και θα σου πω>>.Αυτό επαναλαμβάνεται πολλές φορές και στο τέλος λέει ο μπάρμαν <<Ελα τώρα πες μου τι έχεις. >> Και απαντάει ο τύπος:<< Ρε φίλε το πιστεύεις εκεί που ερχόμουν να πιω ένα ποτό ήρθε ένας μ*****ς και μου κλέβει το πορτοφόλι>>.

Χα.

 

Χα.

 

                                                               

Χα.

 

Συμπέρασμα:ΜΗ ΠΙΝΕΙΣ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου